pátek 15. června 2012

Závodník


4 komentáře:

  1. Tak z týhle fotky jsem jelen :-) Vypadá to jako šnek, ale na vodě? Navíc ta voda je zmrazená krátkým časem a to (šnek) je rozmázlé, stromy taky... Že by nějaká montář?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nebude voda, ne? Nějaká mokrá silnice, ne? A mně se rozmázlej šnek líbí. Krásný víkend.

      Vymazat
  2. Je to opravdu šnek. Jak říká kamarád Pavel Bače - je to "vedlejší produkt". Ve čtvrtek odpoledne jsem je fotit bouřkové blesky, ale dvakrát zahřmělo, zapršelo a bylo po. Cestou domů jsem se kochal a všiml jsem si šneka na asfaltce. Dal jsem foťák na silnici, filtr ND 1000 mi povolil čas 30s při cloně 18, takže se to pěkně mázlo.:-) Dámy díky za komentáře a přeji hezký víkend. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Aha :-) Ta silnice vypadá jak řeka.

    OdpovědětVymazat